Teslimat Bilgileri

Siparişimin Teslimat Süresi ve Koşulları Nelerdir? [+]
İstanbul içi  belli bölgelerden* saat 17:00’a kadar verdiğiniz siparişlerinizi, 1 iş gününde kendi araçlarımızla kapınıza getiriyoruz.

Diğer bölgeler için verdiğiniz siparişleriniz anlaşmalı kargo firmaları aracılığıyla yapılmakta ve teslimat süresi bulunduğunuz bölgeye göre değişiklik göstermektedir.

Saat 17:00’a kadar verdiğiniz siparişleriniz aynı gün içinde anlaşmalı kargo firmasına teslim edilir. Teslimat adresinin kargo kapsamı dışında olması halinde kargo firmasının özel teslim günleri farklılık gösterebilmektedir.

Ödeme seçeneği olarak Havale / EFT seçtiğiniz siparişlerin sevkiyatı, Havale / EFT işleminizin bize ulaşmasını takiben 2 iş günü içerisinde yapılmaktadır.

Resmi tatil günlerinde ve hafta sonlarında teslimat yapılmadığını lütfen dikkate alınız. Kağıt, Mobilya ve Sıvı temizlik ürünlerinin toplu alımında ek kargo ücreti ayrıca talep edilebilmektedir.

                *İstanbul içindeki (Adalar, Çatalca, Kilyos, Riva, Silivri, Şile, Zekeriyaköy dışında kalan) bölgelere;
               


Siparişimi Teslim Alırken Nelere Dikkat Etmeliyim? [+]
Siparişinizi, eksiksiz olduğundan emin olduktan sonra teslimat formunu imzalayarak kabul ediniz. 

Satın aldığınız ürün/ürünlerde teslimat sırasında herhangi bir hasar tespit ederseniz 216 652 26 26'yi arayıp müşteri temsilcilerimizle görüşebilirsiniz. Müşteri temsilcilerimiz sizin adınıza iade ve değişim işlemlerini başlatacaktır. 

İstanbul dışı gönderilerde, anlaşmalı kargo firması ürünleri eksiksiz ve hasarsız olarak teslim etmekle yükümlüdür. Teslim almadan önce dış pakette hasar kontrolü yapmanız ve herhangi bir hasar durumunda ‘Hasar Tespit Tutanağı’ hazırlatmanız gerekir. Kargo görevlilerinin hasar tespit tutanağında belirttikleri açıklamalara dikkat ediniz. Örneğin, "Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır." gibi bir tutanak, ürünün taşıma esnasında hasar görmediği şeklinde yorumlanmasına ve değişim esnasında soruna neden olabilir. 

Tam ve doğru ifadelerle tutanak yazılması için görevliyi uyarınız. 

Ürününüzü teslim alırken siparişin sizin adınıza olduğundan da emin olunuz. 

1. kat ve daha yukarı katlara ürünlerin taşınmasının kargo firmasının sorumluluğuna girmediğini unutmayınız. 

Siparişlerimi Nasıl Görüntülerim? [+]
Sipariş bilgilerinizi ‘Hesabım’ menüsü altındaki ‘Siparişlerim’ bölümünde görüntüleyebilirsiniz.
Not: görüntüleme butonunu  oluşturmamız gerekiyor?

Fatura ve Teslimat Adresimi Nasıl Değiştiririm? [+]
Çok kolay… ‘Hesabım’ menüsü altındaki ‘Üyelik Bilgileri’ alanında veya alışverişinizi tamamlarken ‘’Teslimat ve Fatura’’ sekmesinde gerekli değişikliği yapabilirsiniz. 

Önceden tanımladığınız adresleri, siparişiniz esnasında fatura veya teslimat adresi olarak seçebilirsiniz.
Not: görüntüleme butonunu  oluşturmamız gerekiyor anasayfa kısmında.


Teslimatlar Ücretli mi? [+]
500 TL üzeri yapacağınız tüm alışverişlerde** siparişiniz ücretsiz olarak teslim edilecektir.