Kolay İade / Değişim
Ürün İadesi ve Değişimi Nasıl Yapabilirim? [+]
15 gün içinde iade etmek veya değiştirmek istediğiniz ürünleri kolayca iade alıyoruz!
İade ve değişim işlemlerinizde yapılması gerekenler:
1) 0216 311 57 37’den Müşteri Hizmetleri ekibimizi arayarak İade/Değişim kodunuzu alınız.Müşteri Hizmetlerimiz işleminizin tamamlanması konusunda size memnuniyetle yardımcı olacaktır.
2) İade/Değişim kodunuzu aldıktan sonraiade faturanızı eksiksiz olarak doldurunuz.
3) İade faturanız ve Müşteri Hizmetlerimizden almış olduğunuz İade/Değişim koduyla birlikte ürün/ürünleri, tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile beraber Yurtiçi Kargo aracılığıyla ücretsiz olarak tarafımıza gönderiniz. İade etmek istediğiniz ürün/ürünlerin kullanım hatası sonucu zarar görmemiş ya da paketinin hasar görmemiş olması gerekmektedir.
4) Ürün bedeli, ürünün ve iade faturasının tarafımıza ulaşmasını takiben ortalama 5 iş günü içinde ödeme yaptığınız karta iade edilecektir.
İade Ürün Bedelini Ne Zaman Alabilirim? [+]
Önce 0216 311 57 37’yi arayınız ve Müşteri Hizmetlerimizin iade/değişim formu ve İade/Değişim koduyla ilgili yönlendirmelerini uygulayınız. Formun bize ulaşmasıyla beraber ürün bedel iade süreciniz başlayacak ve ortalama 3 iş günü içerisinde ürün bedeli, ödeme yapmış olduğunuz karta iade edilecektir.
Genel İade Şartları Nelerdir? [+]
Serkarlojistik olarak varlık nedenimiz, müşterilerimizi en yüksek seviyede memnun etmeyi başarabilmektir. Bu nedenle iade işlemlerinizi kolay hale getirmek istiyoruz.
İade sürecinde sizden beklediğimiz konular şöyle;
- 15 gün içinde SERKAR Müşteri Hizmetleri’ne sözlü ya da yazılı bildirim yapmanız,
- Faturasız yapılan iadeler kabul edilmediğinden ürünü/ürünleri iade faturası ile birlikte Serkar fatura adresine göndermeniz,
- Anlaşmalı kargo şirketi ile gönderilen iadelerde kargo bedeli tarafımızca karşılanacağından iade edilecek ürün/ürünleri anlaşmalı kargo firması ile göndermeniz,
- Kullanılmış veya kullanım hatası sonucu zarar görmüş ve paketi hasar görmüş ürün/ürünler iade alınmayacağı ve kargo ücreti müşteriye yansıtılarak geri gönderileceği için iade edilecek ürün/ürünlerin tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile beraber kullanım hatası sonucu zarar görmemiş ve paketi hasar görmemiş şekilde iade etmeniz,
- Eğer ürünün faturası şirketiniz adına kesilmiş ise iade işlemi için kurumunuzun düzenlemiş olduğu iade faturası veya iade irsaliyesini (ya da irsaliyeli fatura) iade ile birlikte teslim ediyor olmanız gerekmektedir.
Yukarıdaki koşullar sağlandıktan sonra ortalama 3 iş günü içerisinde ürün bedeli ödeme yapılan karta, ödeme şekline göre iade edilmek üzere ilgili bankaya iletilir.